Paras tapa ratkaista jonoon juuttuneet tulostustyöt HP Tulosta and Skannata Lääkäri avulla

Sinun täytyy jo tuntea HP nimi tulostusmaailmassa. Se on tunnettu yritys, joka tarjoaa korkealaatuisia tulostus-, kopiointi- ja skannauslaitteita ympäri maailmaa. HP on kodin elektroniikkabrändi, joka keskittyy tietokoneisiin liittyviin tuotteisiin, mukaan lukien tulostimet. Yritys valmistaa monenlaisia ​​tulostimia, mukaan lukien mustesuihku-, laser-, väri-, mustavalko-, all-in-one- tai vain tulostimia.

Vaikka niiden valikoima voi olla hieman ylivoimainen aloittelijoille, ne on jaettu useisiin eri kokoonpanoihin, jotta ne sopivat paremmin tarpeisiisi. Jokaisella kokoonpanolla on erilaisia ​​etuja ja haittoja, jotka ovat tiiviisti linjassa niiden erityisten käyttötapojen kanssa, ja ne tulevat useisiin hintapisteisiin, joten voit helposti löytää sinulle sopivan!

Jopa HP Asiakas Tuki tunnetaan markkinoiden parhaan asiakaspalvelun tarjoajana. Joten jos kohtaat häiriön laitteessasi, voit ottaa heihin yhteyttä ajattelematta kahdesti. Takaamme, että heidän koulutettu ja kokenut tiiminsä opastaa sinua koko prosessin ajan, jotta et enää koskaan kohtaa samaa vikaa.

Jos olet Windows-käyttäjä, lataa HP Tulosta and Skannata Lääkäri -ohjelmisto Viralliselta Verkkosivustolta. Mutta jos olet Mac-käyttäjä, voit käyttää Diagnoosi & Korjata -toimintoa HP-älysovellusohjelmiston kautta. Kun olet ladannut laitteellesi oikean ohjelmiston, jatka seuraavilla vaiheilla:

1. Suorita HPPSdr.exe-tiedosto tietokoneesi tai kannettavan tietokoneen latauspaikasta.

2. Kun HP Tulosta and Skannata Lääkäri ovat auki, napauta Käynnistä.

3. Valitse tulostimesi seuraavaksi näkyviin tulevasta luettelosta.

  • Jos tulostintasi ei ole luettelossa, voit kytkeä sen päälle ja napauttaa Yritä uudelleen.
  • Jos yhteysvirhe, noudata työkalun ohjeita.

4. Napsauta Korjaa tulostus -painiketta ratkaistaksesi häiriön.

Jotkut käyttäjät saattavat huomata, että HP Tulosta ja Skannata Lääkäri -ohjelmisto ei löydä heidän laitettaan. Jos kohtaat myös saman häiriön, soita HP asiakaspalvelunumeroomme tai katso seuraavaa ratkaisua:

1. Siirry HP tuki -ikkunaan.

2. Kirjoita tulostinmallisi nimi.

3. Etsi asennuksen yhteydessä olevaa tiedostoa - USB-, langallinen (Ethernet), langaton yhteys tai näyttöön tuleva virheilmoitus.

Kun olet suorittanut yllä olevat vaiheet, näet näytöllä oppaan, joka kertoo, mitä tehdä seuraavaksi. Noudata tätä ohjetta huolellisesti. Jos kohtaat häiriön, ota yhteyttä HP tekninen tuki.

Toivomme, että yllä oleva ratkaisu auttaa sinua pääsemään eroon toistuvasta häiriöstä heti. Mutta jos tarvitset lisäapua, voit ottaa yhteyttä HP asiakaspalveluumme. Voit tehdä sen sähköpostitse, puhelimitse tai live chat -tuen kautta milloin tahansa.

Jos tarvitset välitöntä apua, paras tapa ottaa yhteyttä HP tekninen tuki mme on soittaa. Mutta jos voit odottaa päivän tai kaksi oikean korjauksen saamista, kirjoita meille sähköpostitse tai live chat -tuki.

Odotamme innolla tukeasi.

Muu aiheeseen liittyvä blogi

Voinko ratkaista HP-tulostimen offline-häiriön HP tulostus ja skannaus Lääkäri avulla?

Popular Posts